Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2123

Sprawa: Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomosci, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomosci

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: Wniosek i mapa z zaznaczonymi drzewami wnioskowanymi do usunięcia

Miejsce odbioru: Odbioru może dokonać wnioskodawca lub osoby przez niego upoważnione na piśmie w pok. Nr 14

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: Wniosek rozpatrywany jest w ciągu jednego miesiąca od daty złożenia.

Tryb odwoławczy: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego – do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Ogrodzieniec, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji,

Uwagi: Wszystkie formalności związane z usuwaniem drzew załatwia się w pokoju nr 16 Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec

Podstawa prawna: 1.Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Tekst jednolity Dz. U.z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z poźn. zm.) 2.Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.).

Treść: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów. Treść wniosku format pdf | format MSWord

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z realizacją ustawy o ochronie przyrody-realizacja obowiązku prowadzenia spraw z zakresu ochrony przyrody)