Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1876

Sprawa: Udzielanie dotacji z budżetu gminy na likwidację pokryć dachowych i/lub elewacji zawierających azbest z budynków na terenie Gminy Ogrodzieniec KARTA NR 105, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14

Rodzaj sprawy: Udzielanie dotacji z budżetu gminy na likwidację pokryć dachowych i/lub elewacji zawierających azbest z budynków na terenie Gminy Ogrodzieniec KARTA NR 105

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: I etap:• wypełniony wniosek,• aktualny tytuł prawny władania nieruchomością.• kopię pozwolenia na budowę / rozbiórkę budynku lub potwierdzenia zgłoszenia robót przez WNIOSKODAWCĘ do właściwego organu architektoniczno - budowlanego (Starostwo Powiatowe w Zawierciu).II etap:• oryginał faktury VAT za przeprowadzoną utylizację.• kopię karty przekazania odpadu – określoną w ustawie o odpadach – wystawioną przez odbierającego odpady.

Miejsce odbioru: Referat Finansowo-Księgowy, pok.31. Tel. 32-67 09 731

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: Do 30 dni

Tryb odwoławczy: Nie ma zastosowania

Uwagi: Nie ma zastosowania

Podstawa prawna: • ustawa z dnia 21 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) • Uchwała LI/363/2010 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 8 lutego 2010 r.

Treść: • Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu gminy na likwidację pokryć dachowych i/lub elewacji zawierających azbest z budynków na terenie Gminy Ogrodzieniec (załącznik)• Regulamin udzielenia dotacji z budżetu gminy na likwidację pokryć dachowych i/lub elewacji zawierających azbest z budynków na terenie Gminy Ogrodzieniec (załącznik)1. Wniosek o udzielenie dotacji format pdf | format MSWord2.Regulamin

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z realizacją ustawy o ochronie przyrody-realizacja obowiązku prowadzenia spraw z zakresu ochrony przyrody)