Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1797

Sprawa: Wydanie zezwolenia na usytuowanie reklamy w pasie drogowym, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, tel. (032)6709708,6709728 6709700 wew.708,727, e-mail:s.ceglarski@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Wydanie zezwolenia na usytuowanie reklamy w pasie drogowym

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, tel. (032)6709708,6709728 6709700 wew.708,727, e-mail:s.ceglarski@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: - Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1 : 1000 lub 1 : 1500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni reklamy, - Ogólny plan orientacyjny w skali 1 : 10000 lub 1 : 25000 z zaznaczeniem zajmowanej powierzchni na reklamę, - Projekt techniczny konstrukcji tablicy reklamowej zawierający: wymiary konstrukcji, materiały z jakiego wykonana jest tablica reklamowa, sposób montażu, - Projekt graficzny w kolorze.

Miejsce odbioru: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem,

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie odcinku pasa drogowego w celu ustawienia reklamy należy złożyć w terminie umożliwiającym jego rozpatrzenie, tj, co najmniej 1 miesiąc przed planowanym zajęciem.

Tryb odwoławczy: Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi: W przypadku braku kompletów wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni (termin załatwiania sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów).Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

Podstawa prawna: 1.Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zmianami ). 2.Uchwała Nr XX/200/2004 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 7 czerwca 2004r., oraz Uchwała Nr XXII/225/2004 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 17 sierpnia 2004r. 3.Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kpa (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami).

Treść: Wniosek o wydanie zezwolenia na usytuowanie w pasie drogowym reklamy. (do wydruku w załączniku)

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą o gospodarce nieruchomościami, prawem budowlanym, ustawą o planowaniu przestrzennym-realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i budownictwa)