Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Sprawa: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarzadzania drogami lub ruchem drogowym., Miejsce załatwienia: R

Wyświetl stronę główną » Spis spraw » Gospodarka komunalna » Sprawa: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarzadzania drogami lub ruchem drogowym., Miejsce załatwienia: R

Rodzaj sprawy: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarzadzania drogami lub ruchem drogowym..

Miejsce załatwienia: Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie odcinku pasa drogowego należy złożyć w terminie umożliwiającym jego rozpatrzenie, tj, co najmniej 1 miesiąc przed planowanym zajęciem..

Wymagane dokumenty: - Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pada drogowego, - Ogólny plan orientacyjny w skali 1:10.000 lub 1:25.000 z zaznaczeniem zajmowanego odcinka w pasie drogowym oraz informację o sposobie zabezpieczenia robót, jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu, - Pozwolenie na budowę (kserokopia), lub zgłoszenie - Harmonogram robót w przypadku prowadzenia robót etapami..

Miejsce odbioru: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem,.

Opłaty: Nie podlega opłacie..

Termin załatwienia: Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie odcinku pasa drogowego należy złożyć w terminie umożliwiającym jego rozpatrzenie, tj, co najmniej 1 miesiąc przed planowanym zajęciem..

Tryb odwoławczy: Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji..

Uwagi: Zajmujący pas drogowy jest obowiązany zapewnić bezpieczne warunki ruchu i przywrócic pas do poprzedniego stanu użyteczności w określonym terminie.Za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi, z przekroczeniem terminu zajęcia określonego w zezwoleniu, o powierzchni większej niż określona w zezwoleniu, zarządca drogi wymierza, w drodze decyzji administracyjnej, karę pieniężną w wysokości 10-krotności opłaty ustalonej zgodnie z ust. 4-6 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 204 z 2004r., poz. 2086 z póź. zm.).W przypadku braku kompletów wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni (termin załatwiania sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów).Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia..

Podstawa prawna: 1.Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zmianami ). 2.Uchwała Nr XX/200/2004 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 7 czerwca 2004r., oraz Uchwała Nr XXII/225/2004 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 17 sierpnia 2004r. 3.Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kpa (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami)..

Treść: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub ruchem drogowym. (do wydruku w załączniku).

Zatwierdził: Rafał Szlachta.


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą o gospodarce nieruchomościami, prawem budowlanym, ustawą o planowaniu przestrzennym-realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i budownictwa)

 

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-11-06 12:21

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Kaczkowski

2023-09-26 11:28

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Kaczkowski

2023-09-26 11:26

Edycja artykułu - Piotr Kaczkowski

2018-05-25 11:41

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2018-05-25 11:38

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2012-01-31 13:16

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2010-07-30 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-06-24 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-04-13 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2007-04-13 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-04-05 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-03-29 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-02-20 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-02-20 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2004-12-06 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2004-12-06 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2004-12-06 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2004-12-06 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2004-12-06 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.